اخبار والیبالی 02

 

 تبریک به همه ملت ایران عزیزم

امروز 17 خرداد 1393 تیم ملی والیبال ایران که دومین حضورش رو در لیگ جهانی تجربه میکنه توانست 3 ست رو در بازی دوم(بازی برگشت) در مقابل برزیل با 25 حضور در لیگ جهانی و 9 دوره قهرمانی ببره.


این برد پر افتخار رو باید جشن گرفت

مرسی از همه بچها که واقعا باغیرت بازی کردند

جدال شاگردان کواچ و رزنده با نتيجه 3 بر صفر (25 بر 18 - 25 بر 21 - 25 بر 22 ) به سود تيم ملي واليبال ايران و شاگردان کواچ خاتمه پيدا کرد. تيم ملي واليبال ايران سال گذشته با هدايت ولاسکو تمامي قدرت‌هاي جهان به غير از برزيل و روسيه را شکست داد و حالا هم برزيل که پرافتخارترين تيم جهان است برابر شاگردان کواچ به زانو درآمد.

اسلوبودان کواچ در اين مسابقه تيم خود را با ترکيب اوليه سعيد معروف، شهرام محمودي، سيد محمد موسوي، آرمين تشکري، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور و عبدالرضا عليزاده روانه ميدان کرد. مهدي مهدوي، امير غفور، ميلاد عبادي پور، عليرضا مباشري و سامان فائزي نيز بازيکنان ذخيره ايران در اين مسابقه بودند. تشکري و ميرزاجانپور که ديروز به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفتند و عملکرد درخشاني داشتند در اين مسابقه براي نخستين بار از ابتدا در ترکيب تيم ملي کشورمان قرار گرفتند. 

 

با اين نتيجه تيم ملي واليبال ايران که در گروه نخست با تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان هم گروه است، 4امتيازي شد. برزيل هم با اين نتيجه در امتياز 5 باقي ماند.

تيم ملي واليبال ايران در هفته چهارم، روزهاي جمعه، 23 خردادماه و يک‌شنبه، 25 خردادماه از ساعت 21 ميزبان برزيل خواهد بود.

 

با ارزوی موفقیت برای بچهای تیم ملی کشور عزیزمون

 



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت1:20---18 خرداد 1393
بعد مدت ها یه پیروزی شیرییییییین!!!
امیدوارم موفق باشن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, | 19:22 | نويسنده : آتریسا |